Kundtjänst

Vi hjälper dig med svar på dina frågor

Något du undrar över? Har något blev fel? Lugn, vi hjälper dig. Mejla oss på:

fraga@sockspro.se

Du kan också kontakta oss via DM på vår instagram eller facebook.

Vanliga frågor

Vi accepterar betalning med kreditkort, Swish och Klarna. 

Om din beställning inte har skickats ännu kan du kontakta vår kundtjänst för att göra ändringar eller avbryta den.

Ibland blir det fel. Kanske har tekniken strulat, eller så har du råkat skriva fel mejladress. Skulle du sakna en bekräftelse, mejla oss på fraga@sockspro.se så hjälper vi dig.

Ja, om du vill byta en produkt kan du returnera den och lägga en ny beställning.

Om du inte är nöjd med din produkt kan du returnera den inom 30 dagar. Kontakta vår kundtjänst för vidare instruktioner. Produkten måste vara oanvänd och i originalförpackning.

Vi levererar direkt från våra utvalda fabriker. Detta gör att vi kan hålla högsta kvalitet till ett lägre pris. Dock medför det ibland att leveranstiden är något längre än hos andra aktörer. Vår leveranstid är 7-14 arbetsdagar.